30-12-2013

vlechtsjaal


Ai....en toen was 2013 zomaar bijna voorbij. Voor mijn gevoel haast als zand door m´n vingers geglipt. Een mooi jaar, met veel fijne ontmoetingen, tuinplezier en gezellig samenzijn.

Maar ook een moeilijk jaar, vooral de laatste paar maanden.
Zo gaat dat natuurlijk in het leven, soms zit het mee en soms is er (tijdelijk) tegenslag. Je ziet het niet altijd aan de buitenkant maar echt: "elk huisje heeft zijn kruisje".
Toch kijken we uit naar 2014. Immers......een nieuw jaar.....nieuwe kansen.

Dat eerste (zo gewilde) brandneteltje zal zeker verschijnen in het vroege voorjaar, de zwaluwen zullen weer voor gezellig gekwetter in de schuur zorgen en de zon zal opkomen en weer ondergaan.
Bovendien liggen er ook alweer een heleboel recepten, kruidenmiddeltjes en knutsels te wachten om gemaakt te worden!

Ik ben er klaar voor, laat ook de winterkou maar komen. 
Met deze, o zo makkelijk te breien, vlechtsjaal blijf ik lekker warm. Het gratis patroon kun je bij haar vinden.

Ik hoop dat iedereen morgen een heel fijne oudejaarsavond mag hebben en een mooi maar bovenal gezond 2014 want ooit, lang geleden, schreef ik in een van mijn schriftjes:

23 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor al je inspirerende blogs. Ook deze laatste. Het feit dat elk huis zijn kruisje heeft is ons allen bekend. En het is ook goed om het af en toe te horen van een ander......Ik wens je een heel mooi begin van een fris nieuw jaar! Dag,
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spreuk en inderdaad, ieder huisje heeft wel eens wat. Maar hoe we eruit komen en ervan leren is belangrijk.Ik wens jouw een geweldig 2014 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik wil je bedanken voor je mooie en inspirerende blogs. Ik hoop ze nog vaak te mogen lezen. Ik wens jou en je gezin ook een goed 2014. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nog een bedankje voor je leuke en inspirerende blogberichten.
    Ook jou en je gezin wens ik een hele gezellige jaarwisseling en voor 2014 alle goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da aller beste wensen voor 2014 en dank je voor je geweldige ideetjes en de mooie woorden uit je oude schriftje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke sjaal heb je laten zien, ik heb meteen het patroon opgespoord, en gevonden, en ga die snel breien. Dank voor het idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jullie ook de allerbeste wensen!
    En mooie sjaal is dat, is de wat ingewikkelder versie van de Miss Marple sjaal die ik van Ravelry heb gebreid. Zit vast heerlijk!
    Loonlijstmama

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige tekst, dank je wel! Ik wens jou ook alle goeds en gezondheid toe voor 't nieuwe jaar, en mooi dat hoe zwaar de kruisjes af en toe ook kunnen zijn de kringloop van de natuur toch altijd weer troost en een nieuwe kans biedt! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bijzonder blog heb je!
    En dat kruisje in het huisje komen we volgens mij allemaal niet onderuit!!
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor het komende jaar.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hanneke, veel gezondheid voor het komend jaar!
    Ik geniet altijd weer van de bijzondere ideeën op je blog en wens je ook weer veel inspiratie toe voor het komend jaar.
    Hartelijke groet, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je mooie woorden. Die had ik net even nodig. Ook hier loopt het niet zo lekker de laatste maand. En dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven, helaas.
    Fijne jaarwisseling en een goed 2014 gewenst. En veel blogplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel fijn gezegd, ieder huisje heeft zijn kruisje maar vooral de laatste woorden, je gezondheid gaat voor alles. Fijn uiteinde en een gezond 2014 toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb je mooi gezegd" Ieder huisje heeft zijn kruisje " en ik heb ook al heel wat kruisjes meegmaakt ...vandaar ik met het bloggen ben begonnen en heb daar veel liefde en vrienden voor terug gekregen...veel susces ..!!!
    Een goed uiteinde en een gezond nieuwjaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi geschreven, ieder huisje heeft inderdaad zijn eigen kruisje.
    gezondheid is het groter goed der mensheid.
    sta me toe om iedereen via deze weg een super gezond 2014 wensen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha ik ben de sjaal ook deze week al ergens tegen gekomen. Ik vind m supermooi!! Tja en idd gezondheid is het grootste goed.
    Ik wens je heel veel sterkte en een heel goed, gelukkig maar vooral gezond 2014.
    Ook wil ik je nog bedanken voor alle mooie, leerzame en bruikbare blogjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor alle blogjes, ik kijk er altijd naar uit, als ik moe ben en het even niet zo zie zitten dan hoop ik altijd weer dat er een nieuw blogje is, je knapt er zo van op. veel liefs en heel mooi en gezond 2014 voor iedereen. groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. inderdaad wij maken nu mee wat het is om je bezittingen kwijt te zijn ,maar gezondheid is het leven en geniet ervan, dag na dag want morgen kan het zo maar anders zijn .toch wens ik jou en aan al je volgers een heel fijn 2014 gr. j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke sjaal met die gevlochten banen, Je ziet ze meer langskomen en ik denk dat ik ook nog wel een keer voor de bijl ga. Hij blijft mooi!
    Ik wens je goed, gezond en creatief 2014 toe. Ik hoop ook het komende jaar weer van je inspirerende blogjes te genieten. Dit was in ieder geval een waardige afsluiting van 2013.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het allerbeste gewenst in het nieuwe jaar! Ik geniet altijd erg van je inspirerende blogjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie woorden in je schrift. Ik wens jou en je geliefden graag een heel mooi nieuw jaar toe. Ik hoop nog lang bij je langs te mogen komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10 11 12
Blogging tips